مكاري يونان اتناك بالليل وعيط الصبح في الأزبكية

يا ناس أحكمو
انا رفضت أكوي هدوم الخول مكاري يونان
السبب اني انا شفت وهو بيتناك
اللي ناكه واحد بيشتغل لحساب ابن المتناكة زكريا بطرس
الكلب الوسخ ازي العادة دخل صليب في طيزه
وكان معاه زب صناعي
ليلتها ترك هدومه عند العيلة الي انا بشتعل عندهم
عيلة مسيحية طيبة بس مصاحبين أولاد شراميط زي المعفن الخول مكاري يونان وابن الشرموطة مرجس عزيز والست أم كس معفن اللي اسمها نجلاء امام بس العيلة عيلة كويسة
المهم المتناك مكاري يونان ترك اتغسلت هدومه ومش انا اللي غسلتها مغسلش هدوم خول بيحط صليب في تيزه
بس البيه طلب اكوي الهدوم
قلت له لا وألف لا
وزعل مني
أنا عارف انه ميقدرش يطردني لأنه بيحاف من مراته ومراته ست أصيلة ومتقبلس اطرد
بس انا برده محبش ازعله
لكن يرضيكم أغسل هدوم واحد متناك
دي حاجة تقرف
المهم مكاري يونان اتناك بالليل وبعد ساعات كان بيعيط في الازبكية
عشان العيال المساكين اللي اتقتلو في الصعيد
انا كمان صعبانين علي ولو كان ينفع نقرأ عليهم فاتحة بس مينفعش لأنهم مسيحيين
بس مكاري مكانش بيعيط عشان المساكين اللي حياتهم راحت هدر عشان جريمة ملهومش ذنب فيها
بس مكاري شكله افتكر ان الراس الكبيرة بتاع نجع حمادي راح فيها اللي اسمه الأنبا كيرلس وانا حاسس ان كيرلس ده من اللي بينيكو مكاري يونان أصل كيرلس صاحب الخول مرقس عزيز ومرقس عزيز برده خول
علي كل حال مكاري يونا كان فاكر ان كيرلس راح فيها او كان بيعمل الشويتين بتوعه

2 تعليقان to “مكاري يونان اتناك بالليل وعيط الصبح في الأزبكية”

  1. الإمام الجوينى Says:

    إنى أحبك فى الله
    والله إنى لأشعر بما فى صدرك
    ولكن يا أخى ما كان رسول الله صلى الله عليه وسلم لعانا ولا فاحش اللسان
    نعم أشهد أن قساوة النصارى نوكى مناجيس
    ولكن يا أخى علينا دعوة عوامهم بالحكمة والموعظة الحسنة
    ولتبق الشتائم بين حوائط مجالسنا , ولا ننشرها على النت
    وفقك الله تعالى وبارك بك

  2. shamshon Says:

    خلاص يا أخي همسحهم قريب جدا مع انهم يستاهلو ولاد الكلب

اترك رد

